Tuesday, October 6, 2009

kisah mak sy

nih antara gambar yg sy amik semasa menjaga mak d hosp. mlm td sy tido dgn mak.
* gmbr di atas d ambil sebelum mak dbawa ke bilik bedah.
sy dah nangis mase nih.
cube control..tp tak boleh..mak lebih kuat semangat dari sy..
mak, i love u..



nih pula tag d tangan mak..


wayar d tangan mak tuh untuk masukkan insulin dlm badan dia..
kesian mak..
sy tau dia sakit..tp dia tenang je..



nih gambar mak sy, mase hari pertama masuk hosp..
=)
sy harap sgt mak sy akan pulih..
**taip entry nih sy masih menangis, sebab skrg mak dlm bilik bedah. sekejap lagi sy akan ke hosp.



3 comments:

azlinhasim said...

sayu hati bila lihat mak uda....hanim ko kena sabar...jgn menangis depan mak uda tau...ko kena kuat. kalau ko nangis nanti mak uda bertambah sedih.... bg tau kak lin bila mak uda dah balik rumah. 019-3277161.

Mizz J said...

wOkk...sedey aku bc nie wOk..ape pOn kO kn kuat semangat..adk2 kO yang len jaOh..jadi kO kn la b strOng utk mak kO ye..insyallah kt same2 dOakan makcik akn sembuh sepenuhnya..amin..^_^..

miss hanim said...

kak lin: hanim cube kuatkan semangat nih. kesian sgt tgk mak sakit. hanim takut. depan mak hanim control nangis. tp kdg2 airmata nih kluar jugak. bile tak tahan sgt hanim pegi sekolah ayah, hanim nangis dgn ayah. tak nak susahkan hati adik2 diaorg tgh blaja. nnt mak dah kluar hosp hanim bagitau. no hanim 0199868031.

mizz J: wokk, aku mmg sedih tahap gaban nih wokk. dah 2 mlm aku tido kat hosp. tak lena wokk. risau tgk mak aku. wayar berselirat kat badan. benda nih la yg aku nak citer kat ko, tp tak de mase nak jumpe, byk komitmen kat rumah nih. nih pun aku balik sekejap je, nak basuh baju, mandi, pasnih aku gerak ke hosp semula. sebab tak de sape jage mak aku kat hosp. ko pun jage diri beb, aku dgr ko demam. take care ye. ade mase nnt kite jumpe. =)

Post a Comment