Monday, February 22, 2010

si pengapit.

bridesmaid. lalala~ sy suke. bridesmaid for my big day is miss faznur ixora a.k.a uya. thanks babe. di bawah ini adalah comment yg sy copy dari fb sy. =) sila bace.


Faznur Ixora : tot...aku nak bg alamat ke tak?hahahha umah sejengkal je ni..hahah...

Rabitah Hanim : ha'ah kan..ko undangan khas..nnt aku hantar sendiri kad kat rumah ko ye..=)

Faznur Ixora : huhuhu ni yg aku suke niiii...huhuhuhu mekaceh2 :P

Rabitah Hanim : disebabkan ko undangan khas..ko wajib dtg babe. lalala~

Faznur Ixora : hahahh....ok babe...call me if u need hands...ya!!

Rabitah Hanim : sudikah anda jd bridesmaid sy?

Faznur Ixora : hahha aku ke?ishhh tak pernah beb....boley ke ek?hahha

Rabitah Hanim : boleh punye. baju di sponsor..lalala~

Faznur Ixora : hahha waa terharu i kui3....ok deal....huhuh...thanks 4 the offer

Rabitah Hanim : suke suke..dah dpt bridemaid. lalala~

Aliza Johan : haHAHa...tot bgus la ko offer die..die nk sgt jd bridemaid aku..tp enth bila2 aku nk kwen..kui kui

Rabitah Hanim : yeke..aku akan merealisasikan impiannya itu. kan uya.. =)

*tot = rabitah hanim. comel kan nickname sy.

No comments:

Post a Comment