Friday, November 15, 2013

dream vs reality

title xboleh blah. macam nak speaking kan. padahal xde. kelaut kalau speaking2 nih, haha. okeh point update blog nih simple je. sbb aku xsabar nak dapat bonus hujung tahun. lepas tepat lg 'bonus contract'. nape namenye contrat? ntah. aku keja permanent. biarlahh. aku peduli hape dengan namenye. yg aku kisah, ttg isi perutnya. kebiasaannya, hujung tahun aku berharap utk bonus. sbb dah hujung tahun nih. masih ada sia2 impian yg belum dicapai.

so apa yg aku nak buat dgn bonus tuh? insyaAllah. aku nak beli spinning bike. nak buat ape? buat main kejar2 dgn anak2. haha. best kan. harap2 itu je yg ada dlm kepala aku sampai bonus tuh kredit dlm akaun. kalau x, memang kelaut la angan2 aku nih.

*hubby tgh masak kat dapur. adriana main air. haziq tido.

update via my iphone.

No comments:

Post a Comment