Wednesday, April 16, 2014

kekangan masa.

yes! itu lah..apabila anda mempunyai seorang suami & 2 org anak sgt la aktif, syukur alhamdulillah..sy mempunyai masa yg terhad, rasenya dalam sehari sy hanya ada 1 jam je masa utk diri sendiri..

tuh pun setelah dicampur2 masa untuk mandi, ke bilik air, solat & sebagainya, selebihnya masa untuk berkhidmat pd suami & anak2..ini adalah masa ketika sy cuti, kalau keje, sy akan spend 9-10 jam untuk keje..sebab tu pun sumber rezeki kami..

nak buka laptop pun dah xde mase, inikan pula nak update blog...haihhh, kalaulah boleh beli masa, rasenya nak beli 2 jam lg masa tambahan, untuk keperluan diri sendiri..

blog ini dicipta dan direka ketika sy tidak berkerja, dalam ertikata lain, ketika itu sy punya 24 jam masa dirumah..so boleh buat mcm bends, boleh blogwalking sana sini, boleh baca dan buat segala jenis tutorial blog...tapi sekarang tidak lg...sedihhhh...

dah hilang semua skill tuh, sebab tuh tema housewife untuk blog ini masih kekal, walaupun kini sy telah mempunyai kerjaya..

alhamdulillah, syukur dgn semua rezeki yg sy ada hari ini..xpernah terlintas akan berada ditahap ini, inilah namanya rezeki..

No comments:

Post a Comment