Tuesday, July 21, 2009

11 days until my engagement day

penatnyer hari nih..


keje byk tp tak boleh gak setel, pegawai asyik hilang je..

hangin aku..

tinggal 11 hari je lagi..persiapan aku setakat nih berjalan lancar..

75% done..hehehe

lega la..sebab dis week aku kena pegi kursus ape ntah,kat pulau tioman..

so mase untuk mengemas rumah dah short..huhu

tapi takpe la..take it easy..

nervous memikirkan majlis tunang aku nnt..yela, anak sulung kan..
harap2 semuanyer okay..

=)

nnt aku upload pic yg berkaitan ye..

anyway, a big thanks to all blogger, who are inspired me to create dis blog..

dapat byk sgt idea..bernas2 belaka..hehehhe


aku sgt3 excited nak bertunang as dis engagement would be persiapan untuk wedding next year..

slow2..kumpul duit byk2.. =)


nih pic mase aku kat kuala terengganu for meeting last month..ignore d others but focus on that songket.. =)
that songket aku beli kat pasar payang kuala terengganu setelah aku diberi kebenaran untuk bershopping =) sgt hepi coz that was my first time in terengganu n i never imagine hows pasar payang look like..hehehe i been there wif my staff, who is diarahkan oleh pegawai untuk menemani aku bershopping..baik sungguh pegawai itu..heheh
so dapat la aku beli kan songket nih untuk bakal tunang ku..
tak reti nak pilih sebenarnyer, tp atas nasihat n panduan memilih songket yg terbaik, aku pun pilih yg paling aku berkenan..hehehe apepun aku berpuas hati =)
sebelum nih, hubby ada request nak songket tenun tp aku tak tau nak beli kat mane..kebetulan aku diarahkan mengikut pegawai ke kuala terengganu..alhamdulillah..rezeki hubby kan..

No comments:

Post a Comment