Thursday, July 23, 2009

9 days until my engagement day


C: sangat bahagia disaat ini..

preparation setakat hari nih mcm semalam, tak berubah, sebab aku tak usik pun brg2..
cume topik hangat pada pagi td di ofis ialah kenapa baju nikah ku warna kuning??

haaaa....tension je...mlm semlm my future fiance' ada dtg rumah aku jap, as he on the way to raub from kuantan for a course..

aku terkejut tgk kain baju nikah ku...seingat aku, aku beli kain tuh dalam bulan februari, sebab early plan nak tunang awal tahun..tup tup byk sgt la plak komitmen..

mase beli kain tuh rasenye dah pilih warna cream..tibe2 aku tgk semlm dah bertukar warna menjadi warna kuning plak..hadoi sengal betol la..sakit je hati aku tgk kain tuh..tapi nak buat mcmne kan..nak beli baru dah tak sempat..hadoi..

then tghri tadi aku isi borang cuti untuk 31st july 2009, a day before my lovely day..nasib EO bagi cuti dgn alasan aku byk komitmen kat rumah..makanye cuti aku tinggal 5 hari je lagi..

sedihnye.. =(

takpe la..kayuh pelan2..





pic nih saje aku letak, sebab tgh mencari gambar2 lame n terjumpe la plak gambar nih,hihihi

mase nih camping kat raub =)

sweetnyer mase blaja..

No comments:

Post a Comment