Monday, July 27, 2009

5 days until my engagement day


omg!! sunburn!!! tidakkkkkk.....!!!!!!!!!

aku baru balik dari tioman n muke aku HITAM LEGAM!!
hahahah...

nih adalah gara2 i lost my control when aku nampak air laut itu sgt jernih..

aku pegi untuk meeting sebenarnyer..tapi ada plak slot mengelilingi pulau..haha

makanyer aku tak lepaskan peluang bersnorkeling di monkey bay n taman laut..

mase snorkeling kat monkey bay cuak jugak, coz berombak sgt..mula2 pegang pelampung bertali, pastuh aku pegang pelampung yg tak bertali..takut jugak, tapi ada cikgu tuh ckp dalam air jgn panik..aku try be cool..tp byk jugak la air laut aku tertelan, hehehe

lame jugak kat monkey bay, moment yg paling seronok bile aku dapat sentuh ikan2 dalam laut tuh..licin..aku genggam roti, then ikan dtg makan kat tangan aku, sweetnyer...

saat mendebarkan bile snorkel aku terjatuh dlm air..pehhh cuak giler, kalau hilang ganti RM100..nasib baik ada budak bot yg tolong selam n amik kan..lega sekejap..

sakit badan bersnorkeling nih..apepun nih lifetime experience kan..pasnih ntah bile nak rase bersnorkeling lagi.. =)

nnt aku sambung lagi ye..byk nak citer nih.. =)

No comments:

Post a Comment